Pengambilan Kedua IRenang Aquatic Centre

Alhamdulillah... Memasuki bulan November, minggu lepas ramai pelajar baru memulakan kelas di IRenang Aquatic Centre. Pelajar-pelajar pengambilan pertama ramai yang dah berjaya tamatkan program, tinggal nak ambil sijil je. Sebuah majlis khas penyampaian sijil akan diadakan nanti.

Sejak dah ada papan tanda, nampaknya ibu bapa lebih senang nak cari lokasi kami. Sekarang tak ada lagi yang terjenguk-jenguk dulu sebelum masuk. Heheh...

Sempat juga saya berbual dengan beberapa ibu bapa pelajar baru semalam. Rata-rata menyatakan idea ini bagus; kelas renang personal kanak-kanak dengan waktu yang fleksibel. Maklumlah, kalau di kolam renang awam, tambahan pula sekiranya kelas dijalankan ketika waktu sesi kolam dibuka pada orang awam, memang sesak dan susah pelajar nak fokus. Kami faham... Pengalaman mengajar bertahun-tahun di public pool membuahkan idea ni.

Ada pelajar semalam yang datang dari Cheras, tapi ramai juga yang dari sekitar Bandar Baru Bangi je. Alhamdulillah, kami dapat memudahkan ibu bapa. Ada yang menunggu anak-anak, ada juga yang drop off, dan ada juga yang tunggu dalam kereta di luar. Nanti sedikit demi sedikit kami upgrade ruangan menunggu tu ya. Di ruangan menunggu disediakan bahan bacaan seperti majalah dan surat khabar. Sebenarnya dari lobi tu juga boleh lihat anak-anak belajar.

Gambar ketika kelas dijalankan minggu lepas.


Comments

  1. boleh lah hantar Lihin. hehhe I sendiri pun taktahu berenang babe

    ReplyDelete

Post a Comment

Kongsikan juga pengalaman anda bersama kami!

Popular posts from this blog

Kejadian hampir dilemaskan pelajar sendiri

Kursus Sijil Pingat Gangsa: Becoming Dayang Senandung...

Susahnya nak terapung!!!